V Semilech máme velkoobchodní prodejnu + maloobchodní prodejnu s kavárnou. Přijďte ochutnat. +420 773 843 111
Napište nám kdykoliv! info@bonasera.cz

Doprava a platba

Doprava a dodání

Způsob dodání si určuje kupující při vyplňování objednávky. Prodávající poskytuje tyto způsoby dodání (doručení) zboží: 

a) velkoobchodní zákazníci mají rozvoz dle rozvozového plánu jednou týdně zdarma. Musí být však splněna výše minimálního závozu, která činí 3.000 Kč bez DPH. Závozy provádíme v Libereckém, Královehradeckém, Pardubickém, Středočeském, Ústeckém kraji a v Praze.
b) osobním odběrem na prodejně – zdarma
c) přepravní službou PPL (při nákupu do 5.000 Kč – 150 Kč, při nákupu nad 5.000 Kč zdarma). Při paletové přepravě nebo přepravě většího množství vína bude zákazníkovi upřesněna cena za dopravu.

Na dobírku přepravní společností nezasíláme.

Dodací lhůta v rámci území České republiky  je od 24 hodin do 30 dnů a závisí na druhu objednaného zboží a druhu dopravy. 

Doručení zboží trvá obvykle 1 až 3 pracovní dny. Tato lhůta začíná běžet dnem odesláním potvrzení o expedici objednávky. Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží zaviněné doručovatelem nebo chybně udanou adresou kupujícího nebo jím určeného příjemce. Stejně nenese odpovědnost za případné nedodání zboží, ke kterému došlo vinou výrobce (dodavatele) v důsledku jakéhokoliv omezení, případně zrušení distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných překážek.
Pokud objednané zboží prodávající nemá momentálně na skladě, bude kupujícího o této skutečnosti informovat telefonicky nebo e-mailem a pokud si to bude kupující přát, prodávající nabídne náhradní řešení nebo bezodkladně, nejpozději do 7 dnů, vrátí zaplacenou částku na účet, ze kterého kupující uskutečnil platbu.

Kupující se zavazuje převzít objednané zboží. V případě nepřevzetí zboží nebo nezaplacení kupní ceny zboží zůstává u doručovatele nejdéle po dobu, kterou stanoví obchodní podmínky doručovatele, a to zpravidla 7 dní. V případě osobního odběru zůstává zboží u prodávající nejdéle po dobu 20 dnů od e-mailové výzvy kupujícímu k převzetí objednaného zboží.

Při nevyzvednutí zásilky je prodávající oprávněn účtovat veškeré náklady spojené s dodáním zboží a jeho balením, které prodávající uhradil dopravci a kupující je povinen tyto náklady uhradit. Tento nárok vzniká i v případě nevyzvednutí zásilky, která splňovala podmínky pro dopravu zdarma.

Objemné zásilky přesahující hmotnost 30 kg (včetně obalového materiálu) budou rozděleny do více zásilek.

Platba

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
  • platební kartou prostřednictvím platební brány 
  • při osobním odběru v provozovně v hotovosti nebo kartou
  • převodem na účet
  • u velkoobchodních zákazníků je možná platba na dobírku